زنجان- رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه سال قبل ۲۲۶ زندانی زنجانی آزاد شدند، گفت: در حال حاضر ۱۵ زندانی فقط برای ۵ میلیون تومان زندانی هستند.

۱۵ زندانی زنجانی فقط برای ۵ میلیون تومان زندانی هستند

به گزارش قدس آنلاین، جعفر گلمحمدی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۲۶ زندانی به همت خیران آزاد شده‌اند، اظهار کرد: این تعداد در واقع به معنای آن است که ۲۲۶ خانواده آزاد شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از دست دادن سرپرست یکی از مشکلات خانواده‌های زندانی است، گفت: زمانی که خانواری سرپرست را از دست می‌‎دهد، دچار مشکلات زیادی می‌شود که آزادی وی کمک شایانی به حل مشکلات آنها خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به کمک‌های ارائه شده از سوی ستاد دیه برای آزادسازی زندانیان افزود: سال گذشته ۱۴۳ میلیارد ریال از سوی ستاد دیه برای آزادی زندانیان کمک شد.

گلمحمدی با اشاره به اینکه از این مبلغ ۷۰ میلیارد ریال گذشت شکات بود، تصریح کرد: همچنین آورده محکومان نیز یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وام ۴ درصد به زندانیان پرداخت شده است، گفت: همچنین در این مدت ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وام بلاعوض به زندانیان داده شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه با اشاره به اقدام انجام شده در زمینه طبقه‌بندی زندانیان تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵ زندانی فقط برای ۵ میلیون زندانی هستند.

گلمحمدی با اشاره به اینکه تعداد زندانیان در زندان که زیر ۱۰ میلیون بدهی دارند نیز ۲۱ نفر است، اضافه کرد: همچنین تعداد زندانیانی که زیر ۲۰ میلیون بدهی دارند ۵۸ نفر است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۳ زندانی نیز زیر ۳۰ میلیون تومان بدهی دارند، گفت: امیدواریم امشب با همکاری خیران زمینه آزادسازی زندانیان زیر ۱۰ میلیون ۳۳ نفر زیر ۳۰ میلیون تومان و بقیه بالای ۳۰ میلیون تومان  بدهی فراهم شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.